Ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων καταδικάζει τις ενέργειες του Πολυτεχνείου Κρήτης, που αντί να αξιοποιήσει τα τρία κτήρια ιδιοκτησίας του στον λόφο Καστελλίου στα Χανιά προς όφελος των φοιτητών του και της χανιώτικης κοινωνίας, τα εκχώρησε σε ιδιωτική εταιρεία φάντασμα, η οποία με την προστασία των δυνάμεων καταστολής επιχειρεί αυτές τις μέρες να υλοποιήσει τα σχέδια της για τη δημιουργία στον λόφο πολυτελούς ξενοδοχείου με πισίνα.
Ο ΣΕΚΑ βρίσκεται στο πλευρό της Χανιώτικης κοινωνίας που εναντιώνεται στο ξεπούλημα του Λόφου Καστελλίου σε ιδιώτες. Σε μία παλιά πόλη με τεράστια επισκεψιμότητα, όπου δεν έχουν οριστεί ζώνες κατοίκησης και εκμετάλλευσης, όπου οι κάτοικοι της έχουν εξοριστεί προς όφελος της εκμετάλλευσης, τέτοιου είδους επενδύσεις επιβαρύνουν το χαρακτήρα και τη λειτουργία της, καθιστώντας μάλιστα τους ελεύθερους και δημόσιους χώρους βορά στα ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα, που τους περιφράζουν για εμπορευματική χρήση. Η ξενοδοχοποίηση του λόφου Καστέλλι εξάλλου είναι ενάντια στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο για τα Χανιά, το οποίο δεν επιτρέπει εμπορευματικές χρήσεις στην αυλή και στα κτήρια του λόφου.
Ο Σύλλογός μας τάσσεται ενάντια στην τουριστικοποίηση-εκμετάλλευση των δημόσιων χώρων-μνημείων και απαιτεί:
· Να σταματήσουν άμεσα οι εργασίες που έχουν ξεκινήσει με στόχο την ξενοδοχοποίηση των κτηρίων του Πολυτεχνείου στον Λόφο Καστελλίου.
· Στα κτήρια να αποδοθούν χρήσεις προς όφελος των φοιτητών και των πολιτών των Χανίων.
Περισσότερα άρθρα στην κατηγορία: Ανακοινώσεις
Τι γίνεται με τα χρήματα των έργων του ΥΠΠΟ, κυρία Υπουργέ; Ο Σύλλογός μας έχει γίνει δέκτης καταγγελιών από πολλούς [...]
Ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων (Σ.ΕΚ.Α.) εκφράζει την αλληλεγγύη του και στέκεται στο πλευρό του δοκιμαζόμενου Παλαιστινιακού λαού και της Παλαιστινιακής [...]
Γράψαμε τόσες ωραίες διαθήκες Ποτέ δεν ανοίχτηκαν Δεν τις διαβάσανε γιατί εμείς δεν πεθάναμε Γ. Ρίτσος Στις 28 Ιουνίου [...]
Ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων (Σ.ΕΚ.Α.) ανταποκρίνεται στο κάλεσμα του ΣΣΑΕΤΤΕ (Σύλλογος Συντηρητών Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης) και αναπαράγει [...]